Nieuw... Mandje Marit



In de afgelopen weken heb ik eindelijk weer de rust gevonden om te haken. Iets te creëren. Iets nieuws te maken in de stijl van Scandinavië. Een nieuw patroon wat ik met jou kan delen. Wat jij ook kan maken. Een project wat net even anders. Leuk om tussen andere projecten door te maken.

Het is niet zo dat ik helemaal niet gehaakt heb. Integendeel. De afgelopen weken heb ik heel Nederland al doorgereden. De afgelopen weken heb ik in veel wolwinkels gehaakt. Om Scandinavisch Haken workshops te geven. Zweedse wanten, Winterwol shawl en kruikenhoezen gehaakt.

Ik kom opeens in de mooiste snoepwinkels. Winkels - de één nog inspirerender dan de ander. (Oh, wat is het heerlijk om iedere dag omringd te zijn met zoveel kleurige  garens). En daar ben ik dankbaar voor. Heel dankbaar. 

Ik ontmoet de leukste dames. Ik zie nu gezichten bij een 'bekende' naam. Ik mag deel uitmaken van bijzondere gesprekken. Ik mag deze dames een ontspannen moment bezorgen. Even een moment voor haarzelf. Even nergens anders aan denken. Hoe bijzonder is dat?

Misschien lukt het je niet om naar een workshop te komen. Maar wil je wel graag zelf aan de slag met de Svenska Vantar (Zweedse wanten). Of één van de andere projecten. Dat kan, maar heb nog geduld. Het patroon komt eind volgende maand online.

Maar intussen heb ik wel iets anders leuks voor je gehaakt. Iets wat je nog niet eerder gezien hebt. Een project wat gebreid lijkt, maar toch gehaakt is. Mandje Marit. YES! Het is het eerste patroon van 'Scandinavisch haken' in mijn Etsy shop!

Een stijlvol en stevig opbergmandje - klein of groot - is altijd leuk om te maken. Het lijkt gebreid, maar is echt gehaakt! Helemaal in de stijl van Scandinavië. Maak er meerdere in verschillende kleuren en hoogtes. Voor bijvoorbeeld in de badkamer, kinderkamer of op je bureau. Gehaakt in 2 kleuren Durable Double four. Een heerlijk dik 100%katoen, in prachtige retrobollen. Je haakt ze met haaknaald 5.


 Bestel nu! 

Het haakpatroon is in nieuwe stijl...  Nu nog overzichtelijker, minder printen en directe downloadlink! Ligt je haaknaald al klaar?